Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Μπισκοτένια Γλειφιτζούρια


Μία από τις λιχουδιές που έφτιαξα για τα γενέθλια της μικρής, ήταν τα «μπισκοτένια γλειφιτζούρια». Ήταν η πρώτη φορά που επεδίωξα την κατασκευή τους κι είχα αγωνία για το αποτέλεσμα. Παρόλα αυτά, δεν ήταν καθόλου δύσκολα στην εκτέλεση, ούτε χρονοβόρα ήταν και το αποτέλεσμα σε δικαίωνε 100%.

Οι συνταγές και οι φωτογραφίες που είχα βρει στο διαδίκτυο κατά την αναζήτησή μου ήταν πάρα (μα πάρα) πολλές! Είναι τα λεγόμενα “cookies on a stick” αν θέλετε να χαζέψετε την ποικιλία γεύσεων, χρωμάτων και σχεδίων. Η παρέα των μπισκοτογλειφιτζουροκατασκευαστών είναι τεράστια και περιλαμβάνει τόσο επαγγελματίες του είδους, όσο και ταλαντούχους ερασιτέχνες. Εγώ για την ώρα (γιατί επιδέχομαι βελτίωσης) ανήκω σε μία υποκατηγορία των δεύτερων. Είμαι ερασιτέχνης, αλλά το ταλέντο μου (;) θέλει ακόμα δουλειά. Και για του λόγου του αληθές, φάτε μάτια «μπισκοτογλειφιτζουράκια» λαχταριστά:













Μια πολλή καλή συνταγή στα ελληνικά είναι από την ιστοσελίδα μαγειρικών συνταγών με τίτλο «Συνταγές της Παρέας». Σε αυτή τη διεύθυνση [http://www.sintagespareas.gr/sintages/cookies-on-a-stick-se-ksilaki.html] θα βρείτε τη συνταγή που χρησιμοποίησα κι εγώ με κάποιες παραλλαγές, καθώς τα ήθελα νηστίσιμα τα μπισκοτάκια μου. Ουσιαστικά, φτιάχνεις τα αγαπημένα σου μπισκότα (με τη δική σου συνταγή) και έπειτα τους βάζεις και το ξυλάκι. Υπάρχουν ειδικά ξυλάκια για αυτή τη δουλειά. Ο άσχετος, όμως, (εγώ δηλαδή) χρησιμοποιεί και ξυλάκια για σουβλάκια, μόνο που τότε στο ψήσιμο βγαίνουν τα καλαμάκια κάπως μελαψά (λεπτομέρειες). Έπειτα, αφού ψήσουμε τα μπισκοτάκια, όπως και θα κάναμε σε κάθε περίπτωση, τα αφήνουμε να κρυώσουν και τα βουτάμε σε σοκολάτα που έχουμε λιώσε σε μπεν μαρί ή τέλος πάντων διακοσμούμε κατά βούληση. Ξέχασα, επίσης, να πω ότι και το σχήμα που δίνουμε στα μπισκοτάκια μας είναι προσωπική μας υπόθεση. 
   Τα δικά μου, για παράδειγμα, τα βούτηξα στη σοκολάτα και μετά τους έβαλα χρωματιστά τρουφάκια. Εκ των υστέρων διαπίστωσα ότι τα πιο έντονα χρώματα (πορτοκαλοκίτρινα) έδειχναν πιο όμορφα με το πέρασμα της ώρας. Όσο για το σχέδιο, διάλεξα το καλούπι λουλουδάκι. Υπάρχει τίποτε πιο όμορφο τώρα την άνοιξη από ένα όμορφο μπουκετάκι με νόστιμα μπισκοτογλειφιτζουρολούλουδα;




Πηγές:


2 σχόλια: