Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Φορμάκια με νόημα

Τώρα τελευταία λόγω των μωρών που περιμένουμε, μπαίνω στο pinterest και χαζεύω διάφορα μωρουδιακά. Από βρεφικά δωμάτια και κούνιες, μέχρι παπουτσάκια και πιπίλες. Το τι μπορεί να δει κανείς είναι απίστευτο. Κάτι που με κάνει και γελάω πολύ είναι τα μωρουδίστικα φορμάκια που πάνω έχουν τυπωμένες διάφορες ρήσεις, λογάκια, ποιηματάκια όλα τόσο έξυπνα και εμπνευσμένα που πραγματικά σε αφήνουν άφωνο.

Λοιπόν, να μερικά που ξεχώρισα μέσα από τις βόλτες μου στο pinterest.com 

Ήμουν μέσα για εννιά μήνες... 


Δεν είσαι μάγκας αν δεν έχεις κάνει τσισάκια πάνω στο μπαμπά και στη μαμά...


Να και το φορμάκι των μωρών της κρίσης που μαζεύουν χρήματα για το Πανεπιστήμιο...


Αν έχεις διδυμάκια είναι καλή ιδέα για να τα ξεχωρίζεις.


Με ξύπνησες, με παίρνεις τώρα αγκαλίτσα...


Η μαμά μου όταν μεγαλώσω θέλει να γίνω γιατρός, αλλά είναι μυστικό...


Κακάκια... πάλι τα έκανα!


Πρόσεχε, μαμά μου οδηγεί μηχανή!


Κάναν καλή δουλειά η μαμά κι ο μπαμπάς...


Οι μπαταρίες των μωρών και οι δικές μας... ποτέ το ανάποδο


Πριν από εννέα μήνες η μαμά μου διάβασε τις "50 αποχρώσεις του γκρι"
Ουπς!











2 σχόλια: