Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Η κρεμάστρα

Τα οφέλη της άσκησης είναι γνωστά και αποδεδειγμένα. Ο καθιστικός, όμως, τρόπος ζωής ολοένα και μας απομακρύνει από αυτή και τις ευεργετικές της δράσεις. Ιδιαίτερα εγώ (αλλά και ο Δημήτρης) μετά το μυρμηγκάκι μειώσαμε κατά πολύ κάποιες καλές μας συνήθειες, όπως το να πηγαίνουμε στο γήπεδο της γειτονιάς μας για περπάτημα. Τη μεγαλύτερη δε απόσταση με τα πόδια να φανταστείτε την είχα διανύσει την τελευταία εβδομάδα της εγκυμοσύνης μου (χρόοονια πριν) για να πάρει θέση το ζουζουνάκι μου: Πεύκη-Μαρούσι πήγαινε-έλα "παρακαλώ οι κοιλιά σας προηγείται"!

Έκτοτε περιοριζόμαστε αρχικά στις βόλτες με καρότσι και τώρα τελευταία με το μυρμηγκάκι να περπατάει πιασμένη από το χέρι μας (και μετά να θέλει αγκαλιά) και πάντα Άνοιξη & Καλοκαίρι (ε, και Φθινόπωρο- έτσι που μας τα έχουν κάνει τώρα οι εποχές). Το χειμώνα, όμως, πέφτουμε σε μία τέλεια αδράνεια. Χειμερία νάρκη κανονική. Λες και είμαστε μια μικρή οικογένεια καφέ αρκούδων (που ξεχειμωνιάζει δίπλα σ' έναν ξύλινο μπουφέ).

Έτσι, λοιπόν, πήραμε απόφαση φέτος να βάλουμε άσκηση και το χειμώνα στο πρόγραμμα. Μα πώς; Να πάμε γυμναστήριο κάπως αδύνατο (ούτε με πιστολιές δε βγαίνω από το σπίτι σαν μπω μέσα μετά τη δουλειά). Να πηγαίνουμε για τρέξιμο και περπάτημα κι η μύτη μας να βγάζει σταλακτίτες κι αυτό απίθανο. Οπότε καταλήξαμε στην ιδέα της γυμναστικής κατ οίκον. 

Με περηφάνια & συγκίνηση συνάμα σας παρουσιάσουμε την ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ μας!

Την ονομάσαμε έτσι γιατί μόλις το είπα στη φιλεναδίτσα και κουμπαρούλα μου, μου είπε "ωραία κρεμάστρα πήρατε!" χοχοχο...
Μου άρεσε πολύ και γέλασα (γιατί κακά τα ψέματα στις περισσότερες των περιπτώσεων σε κρεμάστρες καταλήγουν τα όργανα γυμναστικής), αλλά και για να ξορκίσω την αισχρή κατάληξη του οργάνου, το λέμε από εδώ και πέρα "Κρεμάστρα".
"Πάω να κάνω λίγη κρεμάστρα", μου λέει ο Δημήτρης. (χα,χα)

Κι όχι μόνο εμείς... Το μυρμηγκάκι να δείτε πως τη χρησιμοποιεί!



Το μυρμηγκάκι χτίζει σώμα! (χι,χι)

Εσείς τι κάνετε για να κρατιέστε σε φόρμα;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου