Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Cherry on Top

Μ' αυτά και μ' αυτά που συμβαίνουν, δεν πρόλαβα να ευχαριστήσω και δημοσίως τη Μαμά Κουκουβάγια Βέρα για το βραβείο που μας απένειμε [ http://owlmommy.blogspot.com/ ]. "Βραβείο Κερασάκι της Άνοιξης" είναι το όνομά του και φυσικά με δόξα και τιμή θα γίνω πρέσβειρά του.

Να και το βραβείο μας:



Σου 'ρχεται να το φας!
Ευτυχώς, μαμά κουκουβάγια που το βραβείο δεν είναι βατόμουρο και είναι κερασάκι. Μάλιστα, από ότι κατάλαβα πρέπει κι εγώ με τη σειρά μου να το προσφέρω σε κάποιον άλλον. Θα της το έδινα πίσω για να δηλώσω τη συμπάθεια και την εκτίμησή μου, αλλά το δώρο δε δωρίζεται (με ακούς εσύ που στο γάμο μου μου έφερες δώρο από το γάμο σου; το προσπερνώ). Επειδή, όμως είμαι καινούργια στη γειτονιά ακόμα δεν ξέρω που να το δώσω. Άρχισα, λοιπόν, να σκέφτομαι και μου συνέβη το εξής καταπληκτικό (καλά ήταν καταπληκτικό και το ότι άρχισα να σκέφτομαι, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα). Είχα στο μυαλό μου δύο blog: το ένα είναι το "προφανώς θα αδυνατίσω" και το δεύτερο το "κορίτσια για σπίτι". Πάω να τα ξανατσεκάρω και τι να δω; Η φίλη μου (αν μου επιτρέπει) Τζωρτζίνα είναι το στρουμπουλό μυρμηγκάκι που προσπαθεί να αδυνατίσει και μου έγραψε εχθές κάτι όμορφα λόγια. (αλήθεια, ψέματα δε λέω, είναι και Σαρακοστή, δεν έχω χειρότερο). Εσύ είσαι χρυσή μου; Να που τίποτε δεν είναι τυχαίο τελικά.

Οπότε για να μη σας κουράζω, ταρατατζούμ ταρατατζούμ, δίνω με τη σειρά μου, το βραβείο "Κερασάκι της Άνοιξης":
γιατί νομίζω πως με αντιπροσωπεύουν (το δικαιολογώ τώρα, με προσέχεις), καθώς είμαι κι εγώ κορίτσι για σπίτι (δεν είμαι άντρα μου;) και επίσης προφανώς (εντάξει μη το δένεις κόμπο - θεωρητικά προσπαθώ) θα αδυνατίσω (μελλοντικός χρόνος - έχει ο Θεός). Αυτά. Τώρα θα πρέπει να το πω και στα κορίτσια οτι τις βράβευσα, ε; 
Πάω... γιατί δεν είναι κακό να γυρίζεις σελίδα. Το κακό είναι να μη θυμάσαι τι έλεγε η προηγούμενη!




4 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου! Με χαροποιεί ιδιαιτέρως η προτίμησή σου! Μου το έδωσε κι άλλη συμπαθέστατη και ξεχωριστή φιλενάδα, αυτό το βραβείο, αλλά γενικά δεν παίζω τέτοια παιχνίδια. Θα σε προτείνω κι εγώ με τον τρόπο μου όταν θα μου δώσεις κατάλληλη ευκαιρία! Ετσι το πήγα από την αρχή έτσι θα το κρατήσω. Αλλιώς πρέπει να πάω και να μαζέψω και όλα τα προηγούμενα.
    Σε φιλώ και καλή Ανάσταση αν δεν τα ξαναπούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την έκανα τη γκάφα μου;;
      Λυπάμαι, γιατί δεν ήθελα να σε φέρω σε δύσκολη θέση.
      Από μένα "no problem man"!

      ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

      Διαγραφή
    2. ...ε ως την Ανάσταση αν δεν τα ξαναπούμε εννοούσα!!! Παρεξήγησες καλή μου! Απαπα τι σου είναι καμιά φορά τα ευκόλως εννοούμενα που παραλείπονται!
      Όλα cool φιλενάδα δε σε αποχαιρέτισα!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    3. Δεν το είπα παρεξηγημένα, πάντως.
      "Είναι το χιούμορ μου μονό και μόνη μου καλοπερνώ" που λένε...
      φιλιά!
      Άρτεμις

      Διαγραφή