Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Ποια γιαγιά θα ήθελες να είσαι;

Τι μου θύμισα, τι μου θύμισα...

Κάθε φορά που βλέπω αυτή τη φωτογραφία αντιδρώ ως εξής κατά σειρά γεγονότων:
  • σκέφτομαι πώς μου ήρθε να φωτογραφίσω αυτές τις καλοκάγαθες γιαγιούλες που κάθονται αμέριμνες στο παγκάκι
  • με πιάνουν γέλια γιατί βλέπω τη γιαγιά με το λεοπάρ φουστάνι
  • αναπολώ το ταξίδι που έκανα στη Ρουμανία στα νιάτα μου (αχ, αχ)
Και σας ρωτώ φίλες μου, γιατί θα βγάλουμε και νικήτρια σε ψήφους γιαγιά:

Όταν θα έρθεις και εσύ σε αυτή την ηλικία και θα πηγαίνεις εκδρομούλες με το ΚΑΠΗ στα Βαλκάνια  σε ποια γιαγιάκα θα μοιάζεις;;;




Να σας πω την "αμαρτία" μου, μου αρέσει η γιαγιά με το τιγρέ- της έχω αδυναμία. Είναι άνθρωπος πληθωρικός και φαίνεται να το λέει η περδικούλα της. Και από στυλ φυσάει. Το καπελάκι της το μπαστουνάκι της, τα όλα της... Αλλά καθώς εγώ είμαι λιγάκι καθυστερημένη και συγκρατημένη ενδυματολογικώς, μάλλον θα ήμουν η διπλανή γιαγιάκα, με τα γυαλιά,  το πράσινο πουκάμισο και το γκρι ταγιεράκι. Καλή είναι και αυτή...

Εσείς;;;

Για πείτε...

5 σχόλια:

  1. Πρέπει οπωσδήποτε να διαλέξουμε από τη φωτογραφία;;; Γιατί είχα στο μυαλό μου κάτι σαν την Νταϊάν Κίτον..χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα!
    Από τη φωτογραφία πρέπει!
    Σάμπως, δεν έχουν λάμψη η γιαγιάδες ισάξια μιας σταρ του σινεμά;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ego tha eimai sigoura i giagia me to leopar! Ki otantha me travan foto gia na tin valoun sto blog tous, tha xamogelao k tha tous kleino to mati !!! Xexe ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΕ ΤΟ ΦΙΣΤΙΚΙ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ, ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙ ΚΑΙ ΜΑΥΡΗ ΖΑΚΕΤΑ!!! ΟΙ ΤΡΙΧΡΩΜΙΕΣ ΜΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΝΟΜΙΖΩ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τη φωτογραφία την έχω τραβήξει εδώ και έξι χρόνια. Τότε δεν είχα ούτε Δημήτρη, ούτε μυρμηγκάκι, πόσο μάλλον μπλογκ. Ήμουν απλώς μια ενοχλητική που τράβαγε φωτογραφίες αμέριμνες γιαγιάδες.

    Να, όμως, που ήρθε η ώρα για να γίνουν διάσημες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή