Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Το βιβλίο της Νύφης

Εχθές το βράδυ, με έπιασαν πάλι οι προκοπές μου (είχα πιει κι έναν καφέ νωρίτερα, οπότε ήμουν στα φόρτε μου). Έκανα πλάνο εργασιών, σήκωσα τα μανίκια και στρώθηκα. Το στρατηγικό μου σχέδιο περιελάμβανε τακτοποίηση γραφείου. Με τον όρο "γραφείο" εννοούμε ένα μικρό δωμάτιο του σπιτιού (ίσως και το μικρότερο), το οποίο προορίζεται για να φιλοξενήσει το δεύτερο παιδί της οικογένειας  όταν αυτό γεννηθεί (και που είναι συνήθως και το πιο αδικημένο). Μέχρι εκείνη την ώρα, λοιπόν, η χρήση του ποικίλει. Άλλοι το χρησιμοποιούν ως χώρο εργασίας στο σπίτι: γραφείο, βιβλιοθήκη, καρέκλα, υπολογιστή, εκτυπωτή. Άλλοι το χρησιμοποιούν ως "πλυσταριό": απλώστρα, σιδερώστρα-σίδερο, καρέκλα με ασιδέρωτα. Άλλοι, πιο δημιουργικές φύσεις, το χρησιμοποιούν ως καλλιτεχνικό εργαστήρι: ραπτομηχανή, υφάσματα, χάντρες, κόλλες σιλικόνης, κορδέλες κλπ. 

Εμείς -για να έρθουμε και στο δια ταύτα- το δωμάτιο αυτό, το χρησιμοποιούμε για όλα τα παραπάνω!

Τόσο μεγαλόπνοο ήταν λοιπόν το εγχείρημά μου. Καθώς, όμως μια νύχτα δε θα ήταν αρκετή, χώρισα το project σε φάσεις. Εχθές, πραγματοποιήθηκε η Φάση Α', κατά την οποία έπρεπε να συγυρίσω την κούτα από τη βάφτιση της μικρής, στην οποία είχαμε εναποθέσει ένα σωρό μικροπράγματα. Για να μην τα πολυλογώ (γιατί τα πολυλόγησα πάλι) την ανοίγω και λες άνοιξα ένα χρονοντούλαπο. 

Στο χρονοκούτι μου, λοιπόν, και τι δε βρήκα. Από τα πιο συγκινητικά ήταν τα αντικείμενα που είχαν να κάνουν με το γάμο μου, ο οποίος έγινε την αρχαία εποχή του 2009. Τι μου θύμισες;...

Το βιβλίο της Νύφης!

Στο οποίο βιβλίο Νύφης, εσύ ως νύφη, γράφεις τα οργανωτικά σου. Για τα νυφικά, τις μπομπονιέρες, το ανθοπωλείο, τη λίστα των καλεσμένων, τα ραντεβού σου, όλα όλα όλα...



εδώ στο έξω του


εδώ στο μέσα του


Κι εδώ κουτσομπολεύεις τις κουμπάρες. 
Να και οι δικές μου - τα αστέρια μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου