Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2018

Ευτυχία είναι...


Όταν μια άσχημη σκέψη έρχεται στο μυαλό, όταν μια στενοχώρια μας λυγίζει, όταν δάκρυα πάνε να κυλήσουν από τα μάτια μας, όταν μια αγκαλιά δεν έρχεται ποτέ, όταν μια τρύπα ανοίγει στην καρδιά μας από έναν σκληρό και άδικο λόγο, όταν όλα φαίνονται μαύρα κι ο κόσμος σκληρός κι ανυπόφορος… τότε ας προσπαθήσουμε να κάνουμε μια σκέψη καλή- μια σκέψη ευτυχίας, ας αναλογιστούμε με τι έχουμε ευλογηθεί, ας μετρήσουμε τις καλές κουβέντες άλλων σημαντικών για εμάς προσώπων, ας θυμηθούμε άλλες αγαπημένες αγκαλιές, ας μας έρθει στο νου μια σημαντική για εμάς επιτυχία, ας πούμε «ευχαριστώ» που έχουμε έναν καλό σύντροφο και υγιή παιδιά, σπίτι και φαγητό και που κι αυτή τη μέρα ξυπνήσαμε με στόχο να δώσουμε μόνο αγάπη και χαμόγελα…


Μου αρέσουν απίστευτα τα σκιτσάκια του LastLemon [ http://lastlemon.com/happiness/ ] γιατί είναι εκεί να μου θυμίζουν όλα τα καλά που έχω στη ζωή μου, όταν έχω τις μαύρες μου και τα ξεχνάω.



Λέω να βάζω κάθε μέρα κι από ένα, έτσι, γιατί μ’ αρέσει…



Α.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου