Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Γιορτή Δάσος-Μανιτάρια/ Διακόσμηση

Οι απλές, μικρές, οικονομικές διακοσμητικές λύσεις είναι συνήθως το μυστικό της επιτυχίας για μια καλόγουστη γιορτούλα ή εκδήλωση. Με ό,τι έχουμε σπίτι μας ή ό,τι έχει στο σπίτι της η μαμά μας (ή και η κολλητή μας ενίοτε). Αντικείμενα που μπορούν να αλλάξουν θέση και μόνο, είναι ικανά στο να συντελέσουν στη δημιουργία ενός τέλειου σκηνικού.

Οι μικρές επεμβάσεις, λοιπόν, κάνουν θαύματα. Ξεκινήσαμε με κορνίζες για φωτογραφίες που είχαμε και προσπαθήσαμε να στήσουμε το σκηνικό μας, το δάσος μας. Τα χρώματα που θέλαμε να κυριαρχήσουν ήταν το κόκκινο και το πράσινο. Και πιάσαμε δουλειά! Τι άλλο θα μπορούσαμε να βάλουμε στις κορνίζες, παρά μανιταράκια (έτσι για να μαθαίνουμε και τις ποικιλίες) και εικόνες από ζώα του δάσους.

Οι κορνίζες μας:


Και με περιεχόμενο:


Εικόνες μπορεί να βρει κανείς στο διαδίκτυο χίλιες δυο. Αν με ρωτάτε η καλύτερη πηγή για φωτογραφίες όλων των ειδών είναι το αγαπημένο μου Pinterest. Ποτέ δε με απογοητεύει... μα ποτέ!


Τις πιο απλές κι αδιάφορες κορνίζες, φροντίσαμε να τις κάνουμε ενδιαφέρουσες και επί του θέματος. Να είναι καλά η Αθανασία που μου είχε φέρει (τυχαία και πολύ καιρό πριν) αυτοκόλλητη ταινία με μανιταράκια. Την αξιοποίησα δεόντως... αχά!


Κι όχι μόνο σε κορνίζες. Την έβαλα παντού! Ναι φίλες μου, μόνο στο μέτωπό μου που δεν την έβαλα...


Και για του λόγου το αληθές, να τη που την έβαλα και σε μικρά πλαστικά ποτηράκια...


Κάπως έτσι, τυλίγοντάς τη γύρω γύρω, ενθουσίασα τις μικρές μου προσκεκλημένες και για τον επιπρόσθετο λόγο του οτι μέσα τους είχα βάλει ροζ ροζ ζελέ φραουλίτσα!


Μμμμ, στο ποτηράκι να τη φας, με μικρό μικρούτσικο κουταλάκι... (εδώ δεν την έχω βάλει ακόμα).
Ένα θα πω, το μυρμηγκάκι τρία τέτοια έφαγε, ζωή να έχει!



Και τέλος για να μην ξεχνιόμαστε, στόλισα στη βιβλιοθήκη και τη χειροποίητη γιρλάντα μου (δεν έχω φωτογραφία εύκαιρη, συγνώμη, αλλά δεν ξέρω αν θυμάστε την ανάρτηση "γιρλάντα-τη λες και χριστουγεννιάτικη";.. αυτή), η οποία ήταν πολύχρωμη και γαργαλιστική (με την ευρεία έννοια- με εννοείτε).

Το συμπέρασμα: με ό,τι υλικά σας βρίσκονται διαθέσιμα, με πολλή φαντασία κι αγάπη κι όρεξη, ριχτείτε στη διακόσμηση κι όποιον πάρει το ποτάμι! (όχι το κομματικό, το άλλο το κανονικό- τύπου Πηνειός).

Φιλιά!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου